Internet-webhosting

Wednesday, June 01, 2005

Album Sulung Farah di pasaran ~ Dapatkan Segera

Image hosted by Photobucket.com


Aku hairan... semalam banyak sangat sms yang aku terima bertanyakan tentang album farah ni.. aku blur kejap, "kenapa ramai sgt yg tanya aku ttg album farah hari ni???" Rupa2nya.. album farah dah ada di pasaran dah...

Memang dah lama aku tunggu album farah ni, sejak aku kenal dia sehinggalah sekarang, memang salah satu yang aku tunggu adalah albumnya. Dan hari ni adalah hari yg ditunggu2 kerana album farah yang berjudul "ANTARA DUA" telah berada dipasaran.

Lagu2nya boleh tahan... boleh layan beb.. tp klu nak tau halwa telinga tu sedap ker tak, dengar la sendiri..

First time aku dengar lagu farah adalah pada pukul 6 pagi di Radio Era. Masa tu aku tengah dengar radio tetapi aku tak tau la lagu apa yang dimainkan oleh DJ. Tetiba jer Sue Larkin telefon aku, dia suruh aku dengar Era sebab lagu Farah sedang berkumandang di radio. Masa tu, ERA sedang memainkan lagu ANTARA DUA. Mula-mula konfius gak sebab suara tu bukan suara farah, tetapi jika korang amati betul2, korang akan tau bahawa itu adalah suara farah.

Image hosted by Photobucket.com


Hah!!! yang ni posing maut farah semasa berada di Gold Coast, Australia baru2 ni.. Poskad ni anda boleh dapatkan dengan membeli album farah melalui Farah Fan Club. Sila lawati FarahFanClub untuk maklumat lanjut. Poskad ni siap ada tandatangan farah yang original lagi.


Dapatkan segera!!! Sementara stok masih ada..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

rg/dc/dcmitype/StillImage" /> -->