Internet-webhosting

Saturday, June 11, 2005

First Expression is Not Always Right

Semalam (Jumaat) start kul 20.00 sampai la kul 00.15, aku ada job kat sebuah Yayasan di Jalan Ampang.. Biasalah kalau bukan video shooting, dah tentulah jadi 'juruaudio' untuk majlis yang dianjurkan oleh Yayasan tersebut bagi meraikan kemenangan mereka dalam kejohanan sukan antara yayasan diseluruh Malaysia.

Betul kata pepatah inggeris.. "First expression is not always right". Mereka2 yang datang di dalam majlis tersebut adalah golongan yang boleh dikatakan pemuda menuju ke petua. Dari segi personaliti dan cara bergaul, bagi aku biasa... tiada yang luar bias..

Apabila kami membuka peluang untuk mereka berkaraoke. Dari sambutan yang diterima, memang berbaloi la klu diadakan majlis tersebut. Mereka tidak membuang masa langsung.. terus pilih lagu.. dan apa yang menarik bagi aku adalah .... suara mereka memang superb... tak tau la mereka ni memang kaki karaoke ker atau memang "born to stage" atau luck diorg malam tu nyanyi mengalahkan artis asal.. bukan seorang dua, tapi ramai yang macam tu.. Seperti Kudsia Kahar pernah kata kepada seorang student Akademi Fantasia 2, tone tu (kebanyakkannya) hanya boleh didapati di sebuah negeri sahaja di malaysia ni... dan itu lah tone yang aku dengar semalam..

Aku tulis ni bukan sebab aku nak memuji diorg pun (kalau tak puji, apa lagi namanya tu??) tapi aku tak terfikir dengan usia, asal dan personaliti mereka, mereka boleh dikatakan berbakat dalam nyanyian dan menjadi seorang penghibur. Apa2 je la... janji aku seronok melihat gelagat mereka dan mendengar suara mereka..
ok... Adios..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

rg/dc/dcmitype/StillImage" /> -->