Internet-webhosting

Monday, August 13, 2007

Roadshow Filem Kayangan

Roadshow Filem Kayangan telah diadakan pada 11 & 12 Ogos 2007 yg lepas di 3 buah tempat iaitu Maidin USJ, Selayang Mall dan Terminal One, Seremban. Menarik? Mmg menarik dan meriah.. Dengan kehadiran dan para pelokon filem Kayangan seperti Teuku Zacky Azwar, Nur Fazura Sharifuddin, Julia Ziegler, Eric, Mastura Ismail dan para penyanyi Kayangan the Sountrack seperti Zahid, Farah, Ajai serta Y. M. Tunku Datuk Seri Mimi Wahida Wahman.

Seperti biasa.. Sessi mempromosikan filem kayangan dan album soundtrack diceriakan dengan gelagat dan celoteh DJ bertugas.. disamping penampilan intimewa DJ Radio Suria FM sebagai radio rasmi bagi filem kayangan.

Persembahan dimulakan dengan persembahan lagu rock dari Farah dengan lagunya yg dipetik dari album sountrack bertajuk GEMBIRA HIDUP INI. Diikuti dengan memperkenalkan pelakon utama filem ini iaitu Teuku Zacky Azwar, Nur Fazura dan Julia Ziegler. Pelakon utama filem ini memeriahkan lagi suasana dengan sessi bermesra dengan penonton dengan mengadakan permainan tiru macam saya. Julia, Nur Fazura dan Teuku Zacky dijadikan model sebagai model catwalk dan penonton yang bertuah yang dijemput naik ke pentas dikehendaki meniru gaya mereka.

Selepas itu, Penonton dihiburkan lagi dengan nyanyian irama Hip Hop oleh Zahid feat. Sazzy (tetapi sazzy tak dpt menghadirkan diri atas beberapa sebab) bertajuk PERLUKAH juga dipetik dari album soundtrack filem Kayangan. Tak sah kalau tidak disajikan dengan lagu tema filem kayangan yang dinyanyikan oleh Ajai dan Y. M. Tunku Datuk Mimi Wahida sebagai penerbit filem Kayangan yang bertajuk KAYANGAN.

Secara peribadi.. saya tak tonton lagi filem ni.. cuma saya memang berhajat nak tengok.. sape2 nak join.... jom.. Dari segi sinopsis filem ini.. rasanya cerita yang sama seperti filem dulu2... kisah cinta dua darjat... cuma cara pengolahan dan cara penceritaan tu yang berlainan.. Yang saya tau.. Dialek yang digunakan memang jarang di pertontonkan didalam sesebuah filem.. iaitu dialek Negeri Sembilan..

Sape nak tengok Fazura pakai helmet????? Tonton la filem KAYANGAN...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

rg/dc/dcmitype/StillImage" /> -->