Internet-webhosting

Wednesday, January 28, 2009

My 33th Birthday..



Genap umur aku 33 tahun esok..

Alhamdulillah.. 1st time dalam hidup aku.. Bukan celebrate.. tapi mengulangtahunkan hari kelahiran aku sebagai seorang suami.

Banyak benda yang berubah.. dan banyak jugak yang tak berubah.. Ada yang kata aku masih mcm dulu.. tapi tak kurang jugak yg berkata "ko dh berubabh la ckit".. ckit je la.. hehehe..

Sempena hari ulang tahun aku yg ke-33 ni pun.. aku update blog aku yang ntah berapa tahun dh tak update.. Akhirnya korang yang rindu kat aku tu.. harap2 hilang la rindu tu ok.. muahahahaha..

Buat kengkawan semua.. Hepi birthday to u too.. takkira la belum lagi ker.. dh lepas ker.. janji dh wish dh awal2..

Hepi New Year..
Hepi Chinese New Year..
Hepi Federal Territory Day..
&
Hepi Besday..

+ Adios + Can Cin Cau +

Labels:

6 Comments:

Blogger FerioBiru said...

happy birthday in advance bro... Insha Allah bertambah 'rezeki'. Apa kata malam esok pekena sate samuri, aku payung la sebab dah lama aku mengidam nih

20:06  
Blogger yaya|azura said...

wah ... ada update. sikit lagi mo pengsan tgk blog nie ada atas senarai latest updated. hihihi.. jgn marah PL.

happy birthday.... takde party ke? :p

20:34  
Blogger Mem Aluya said...

Ya Allah... tunggu birthday sebagai somi baru nak apdate rupanya.

Lepas ni kau apdate bila tuko title lagi ek? Hahaha.

Tahniah. Happy birthday bro. Semoga murah rezeki dan panjang umur.

20:50  
Blogger Pink Marie said...

akhirnyaaaa.....

ada org da sapu balik umah dia yg bersawang neh

22:25  
Blogger Zu said...

Happy Birthday....eh PL dah tua la hahahahahah....jadi lah suami yg baik ekkkk

23:58  
Blogger KitKet said...

selamat ulang tahun. next year kalau boleh ulang balik taun yang sama.. so sampai sepuluh taun pun umo masih 33.. bestnyer

09:00  

Post a Comment

<< Home

rg/dc/dcmitype/StillImage" /> -->