Internet-webhosting

Sunday, August 19, 2007

Dato' Shake Appearence on Father's Day


17 Jun 2007, Dato' Shake muncul di Menara KL untuk membuat persembahan sempena Hari Bapa. Dah dua bulan dah cerita ni.. Mmg menarik.. Dato' Shake still maintain.. dari segi penampilan dan juga persembahan.. Tentang persembahan dier, aku tak complaint.. tapi yang aku BENGANG ni.. Orang yang bertanggungjawab membawa dan mengadakan showcase ni..

Adalah sebuah 'production House' ni.. Cakap kdg2 ada gak yg ckp besar.. projek dgn jabatan ni la... jabatan tu la.. kementerian ni la.. itu la.. bawa artis besar2 la.. pernah buat event besar kat sebuah universiti kat Selangor... Tapi pasal payment... Hampeh..

Sebelum ni, aku ada projek ribu2 jugak dgn dier.. Mak! Ai!... bukan main ligat nk settle payment... 3 Bulan baru settle.. (3 kali bayar cash.. dua cek tendang). Itu pun setelah aku kol setiap hari selama 2 minggu (tak termasuk kos telefon aku lagi tu). Government pun sebulan dh settle dh... Ni satu projek lagi.. Dh nak masuk 3 bulan dh ni... tak settle2 lagi.. kol org bertanggungjawab.. Mcm2 alasan yg dibagi.. Kdg2 tak masuk akal pun alasan tu... Bosnya pernah cakap ngan aku.. "ko cakap je la dgn hantu (bukan nama sebenar), sebab aku tak layak cakap dgn ko" (Wah. dier ingat aku ni siapa.. aku tau la ko tu ada syer dlm production tu... tapi ingat.. syarikat aku ni, aku punya... 100% aku punya..Takde syer2 mcm ko la..) Bukan byk sgt yg aku mintak... Tak sampai pun 10% dari keuntungan yg korang dpt tu... HAMPEH!!!!!!!!!!!!

Lain kali.. mintak maaf bro... aku taknak kena lagi utk kali yg ketiga ok... Gud bye bebeh..

* Pix: Koleksi peribadi

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

rg/dc/dcmitype/StillImage" /> -->