Internet-webhosting

Friday, January 30, 2009

+ Dunia Dihujung Jari Anda +

Asus P320

Setelah acap kali menahan air liur meleleh tgk HP orang canggish2.. Dan sampai gaban pun nanes sedih tgk aku.. maka.. 14 Januari 2009, hajat aku tercapai.. 1st tepon aku yg ada touch screen.. (Mek.. aku cemburu tgk ko leh update fb kat tepi kolam tau)..

Walaupun 2nd hand, tapi berbaloi buat aku.. separuh harga.. (bukan setakat separuh.. tapi tambah suku lagi).

Lepas ni.. leh la aku update apa2 yang patut kan.. hehehe..


+ adios + cau cin cau +

Labels:

4 Comments:

Blogger Pink Marie said...

kamu cemburu? cemburu no more!
hahah

19:21  
Blogger Dory said...

ni ko update blog gune hp canggeh ko tu ye?

20:13  
Blogger Zu said...

pasni rajin lerr ko update blog kan???:D

21:05  
Blogger Unknown said...

huhuuh....org ari nih jeles nengok nokia 5800 itu...

colleague kat opis nih pakai...sama2 aim nak beli, dia beli dulu..berdarah hati!

14:36  

Post a Comment

<< Home

rg/dc/dcmitype/StillImage" /> -->