Internet-webhosting

Sunday, February 01, 2009

+ Kelembapan Menjelma+

Aku tak tau la apa tahap kelembapan Malaysia Airlines System (MAS) ni.. Dari semalam aku call terpaksa tunggu lama.. dari RM5 kredit hp aku.. sampai RM0.28.. cakap kejap jer.. tak sampai pun maklumat yg aku nak dptkan tu..

Hari ni pun sama.. dekat2 10 minit aku tunggu diorg angkat call.. last sekali.. dia suruh aku call esok lak.. Adessssssssss..

Aku tau la setiap kali org call.. korg dapat duit kan.. tapi jgn la sampai tamak sgt.. aku call bukan suka2..

Dlm maybank dh tolak dh duit tu maasuk dlm akaun MAS.. tapi status dlm itinerary lak.. tulis failed..

Aku rasa.. sebab tu la ramai yg dh berhijrah ke Airasia rasanya.. Mungkin la kot.. heehe..

ok la..

+ adios + cau cin cau +

Labels:

1 Comments:

Blogger SilverFerio said...

apa masalah Malaysia Airline nih?

12:25  

Post a Comment

<< Home

rg/dc/dcmitype/StillImage" /> -->