Internet-webhosting

Wednesday, October 19, 2005

Birthday Wawa & Udin d'apom..

16 Oktober 2005 (Ahad) 11.35pm, Suasana riuh rendah di AH sebab ramai yang tengok bola sambil borak2 yang tak kosong. Sambil2 menonton perlawanan bolasepak kat Astro, tiba2 Akak Canggish datang dgn sue membawa khabar berita yang dia nak buat kejutan buat adik Farah (Udin & Wawa) untuk buat supprise birthday kat AH.

Tanpa membuang masa, diorang buat preparation utk majlis tersebut yang seadanya. Tanpa 'proper planning'.. maka kelam kabut juga la jawabnya... Dengan tidak semana2.. Abang Yan n d'gang dengan kreatifnya cuba membuat sesuatu yang berkesan iaitu membuat live performance kat AH berduo dengan RosmanPositivo menggunakan gitar akaustik dan keyboard.

Image hosted by Photobucket.com

:: Kek harijadi buat mu ::

Image hosted by Photobucket.com

:: Pelayan import dari JB ::

Kita hanya merancang, tapi tuhan yang menentukan... masa yang dirancang kurang menyebelahi pihak kami yang mana masa tu family Farah berada di sebuah majlis disekitar KL. Setelah mendapat confirmation daripada uncle Anuar yang mereka sekeluarga akan pergi ke AH walaupun lewat sikit maka kami kembali ceria sambil mengunyah kepok ikan yang didatangkan khas dari Terengganu yang telah dibawa oleh peminat Farah, Nieyja.


Image hosted by Photobucket.com

:: Birthday boy & Girl ::

Image hosted by Photobucket.com

:: Tak sabar nak tunggu 25 Januari ::

Oleh kerana terlalu lama menunggu maka Abang Yan n family telah keluar makan kat luar sebab telah berjanji dengan seseorang. Kami yang masih berada di Ah tetap menunggu sambil menonton astro.

Dalam pukul 3am, barulah kelibat Uncle Anuar dan family sampai kat AH... Actually majlis kecil-kecilan ni adalah gabungan untuk birthday Udin dan Wawa yang mana jarak kelahirannya dalam masa seminggu sahaja.

Walaupun kecil-kecilan tapi tetap meriah dengan gelagat empat beradik yang sering mengeringkan gusi apabila berkumpul.

Pada Udin dan Wawa... Happy Birthday, semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.

Untuk gambar ekslusif, layarilah fotopage Akak Canggish dan Rajapelaut.

1 Comments:

Blogger is150 said...

seronoknya sambut birthday...

08:05  

Post a Comment

<< Home

rg/dc/dcmitype/StillImage" /> -->