Internet-webhosting

Saturday, October 15, 2005

Ramadhan Rendez-vous avec Farah et FFC - Akhirnya....

14 Oktober 2005 adalah tarikh dimana majlis berbuka puasa bersama Farah dan ahli Farah Fan Club. Satu majlis yang ditunggu2 oleh peminat Farah setiap tahun selain beberapa majlis lain yang sering dinanti2kan oleh peminatnya. Majlis yang bermula sejak tahun lepas ini adalah satu acara yang dianjurkan oleh FFC setiap tahun dan dihadiri dari segenap lapisan masyarakat tak kira tua dan muda. Beberapa wartawan dan juga blogger telah dijemput tetapi sebahagiannya tidak dapat menghadirkan diri atas sebab-sebab yang tertentu. Antara yang hadir adalah wakil wartawan dari kumpulan Karangkraf dan juga blogger seperti RosmanPositivo.


Image hosted by Photobucket.com
:: Farah bersama keluarga ::
Image hosted by Photobucket.com
:: Pakcik Anuar bersama AJK penganjur ::

Majlis yang dihadiri oleh Farah dan keluarga ini telah dihadiri oleh peminatnya seramai lebih dari 80 orang. Majlis yang diadakan di Dewan Perdana Felda telah bermula pada pukul 6.00 petang. Farah dan keluarganya telah tiba di dewan pada pukul 6.30 petang. Tema pula seperti biasa....simple dan bersantai. Mudah untuk beramah mesra dan mudah untuk berkenal-kenalan walaupun sememangnya sudah ramai yang dah kenal.

Majlis yang dimulakan dengan acara berbuka puasa dan seterusnya menunaikan sembahyang Maghrib di surau yang telah disediakan. Selepas tu, majlis diteruskan dengan acara yang ditunggu-tunggu iaitu sessi beramah mesra.

Walaupun dewan tersebut dikongsi oleh beribu-ribu umat islam yang berbuka puasa tetapi kemeriahan majlis masih terserlah. Mungkin pemilihan lokasi meja yang berada di tepi Pentas Utama menyumbang kemeriahan tersebut. Antara aturcara yang telah diaturkan adalah majlis beramah mesra bersama peminat yang mana Farah akan ke setiap meja peminat-peminatnya untuk menandatangai cenderahati yang telah disediakan oleh FFC khas buat peminat-peminatnya. Cenderahati yang diberikan adalah berupa kad Hari Raya, gambar poskad dan sebuah gelas yang dhiasi gambar farah.


Image hosted by Photobucket.com
:: Adik Farah bersama Si Comel ::
Image hosted by Photobucket.com
:: Farah sedang menandatangi cenderahati peminatnya ::
Image hosted by Photobucket.com
:: Orang yang bertungkus-lumus merealisasikan majlis ini ::
Bagi Farah dan keluarga serta warga FFC mengucapkan terima kasih kepada semua yang hadir di majlis berbuka puasa ini. FFC dan Farah menyeru kepada semua peminatnya agar terus menyokong kerjaya seni Farah. Tidak lupa juga, 3F (Farah, Family & FFC) mengucapkan selamat menunaikan ibadah puasa dan selamat menyambut Hari Raya yang akan menjelang tidak lama lagi. Tunggu kemunculan Farah di tempat anda... Untuk gambar-gambar ekslusif... sila klik link fotopage rajapelaut, RosmanPositivo & Akak Canggish

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

suka tgk gamba family & AJK farahfc..sempoi jek..hehe..

01:17  

Post a Comment

<< Home

rg/dc/dcmitype/StillImage" /> -->