Internet-webhosting

Sunday, August 07, 2005

Konsert Final Akademi Fantasia 3

Tahniah kepada para pemenang... MAWI, FELIX, AMYLEA DAN MARSHA.

Bukan nak menentang atau memperkecil2kan para pengundi. Walaupun bagi aku MAWI bukan termasuk dalam senarai finalis aku, tapi dengan persembahan yang telah dilakukan oleh MAWI di malam Konsert Akhir Akademi Fantasia 3 yang lepas, aku bersetuju dengan kemenangan MAWI. Ada yang kata bahawa Felix akan menjadi juara (Aku x mengharap sangat felix menjadi juara), tapi ada juga yang kata AMYLEA akan memecahkan rekod kemenangan yang telah digondoli oleh kaum ADAM ni.. Tapi hakikatnya rekod masih belum dipecahkan lagi.. Tapi apa pun cakap orang, keputusan sudah ada.. kita dah tahu siapa pemenangnya. Kita kena berpuas hati atas apa yang telah kita lakukan selama ini. Sebagai pengundi, kita hak kita... dan mereka sebagai idola kita, diharap mereka tahu apakah hak mereka terhadap kita.

MAWI MENGGONDOL SEMUA ANUGERAH.

Itu aku tak boleh nak komen sangat.. Bagi aku, ada pro dan kontra. Walaubagaimanapun, terpulang pada masing2, apa anggapan/pandangan korang tentang AFBAIK dan AFVOKAL ni. Kalau kita berpandukan kepada semua konsert (dari konsert ke-2 hingga 10), mungkin bagi aku MAWI tidak layak untuk menerima anugerah tersebut (AFVOKAL). Tapi kalau berpandukan kepada Konsert 8-10, MAWI ada harapan menjadi pilihan aku bagi kategori ni.

Bagi kategori AFBAIK (Persembahan terbaik), AMYLEA dan MAWI adalah pilihan aku. Aku tidak terkilan sekiranya MAWI yang memenangi anugerah tersebut kerana MAWI telah membuktikan bahawa popularitinya tidak hanya tersandar pada dirinya sahaja tetapi dia telah membuktikan bahawa kemenangannya itu telah dibuktikan dengan gaya persembahannya yang bagi aku, ianya adalah yang terbaik.

Secara keseluruhan, boleh aku katakan bahawa, MAWI dan AMYLEA adalah penyeri di dalam Akademi Fantasia.. Mereka berdua telah menebus segala kekurangan yang terdapat di Akademi Fantasia 3. Tanpa mereka ni, mungkin maruah AF3 telah tercemar...

Tahniah buat mereka berdua (MAWI dan AMYLEA).. dan juga tahniah juga buat MARSHA dan FELIX kerana telah menceriakan malam2 kami di minggu2 terakhir Akademi Fantasia 3.

Kepada seluruh peminat Akademi Fantasia, terima kasih kerana menyokong AF selama ini..

note: gambar nanti aku upload kat sini.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

rg/dc/dcmitype/StillImage" /> -->