Internet-webhosting

Friday, October 28, 2005

Shanghai... I am coming...

Alamak... aku tertinggal flight lagi kali ni... sama dengan member aku yang sorang ni..

Ni cerita tentang Farah yang telah dipilih oleh Shanghai Asia Music Festival untuk mewakili Malaysia bagi menyertai pertandingan Asia New Singer Competition (Pertandingan Penyanyi Baru Asia) yang diadakan di Shanghai pada 27 dan 28 Oktober 2005. Seorang lagi peserta yang mewakili Malaysia dalam pertandingan tersebut adalah Jaclyn Victor (juara MI1).

Image hosted by Photobucket.com

:: Farah bersama keluarga dan peminat di KLIA ::

Farah yang diiringi oleh Pengurus Artis Maestro Talent, Baha Azman Nor dan juga ayahandanya , En Anuar Ali telah berlepas ke Shanghai pada 25 Okober yang lalu kira-kira pukul 01.40 pagi dari KLIA. Turut hadir mengiringi pemergian Farah adalah ahli keluarganya, wakil dari Farah Fan Club, dan juga peminat-peminatnya yang selama ini menyokong beliau.

Ini adalah kali pertama Farah menyertai pertandingan di luar Negara berharap akan dapat menimba pengalaman baru dari pertandingan tersebut.

Image hosted by Photobucket.com

:: Farah ceria bersama keluarga ::

Sebagai seorang artis yang baru, pendedahan sebegini banyak memberi pengalaman yang tidak ternilai dalam diri seorang artis tersebut. Pendedahan diluar negara boleh memberikan peluang untuk menempa nama di peringkat asia khususnya dan antarabangsa amnya. Sambil bertukar-tukar pengalaman dan petua dengan artis luar, Farah boleh berbincang mengenai industri hiburan dengan rakan-rakan artis dari luar negara.

Ini diharap dapat memperkembangkan lagi industri hiburan dan industri muzik di Malaysia. Dengan pemergian Farah dan Jaclyn di pentas hiburan asia ini diharap akan dapat membuka mata para peminat dan penggiat muzik tanahair untuk memperkayakan dan memperkembangkan lagi industri ini di Malaysia. Dan, diharap mereka berdua dapat mengharumkan nama negara di peringkat asia dan juga antarabangsa.

Farah dijangka akan kembali ke Malaysia pada 30 Oktober ini pada pukul 9.40 malam. Diharap Farah dan Jaclyn dapat melakukan yang terbaik untuk mengharumkan nama Malaysia.

Good Luck...
rg/dc/dcmitype/StillImage" /> -->